26.10.2010

Diverse greier

Må sei eg vart virkelig forundra når eg sjekka ut Allmusic i går og såg at dei hadde plukka ut skiva Trio av og med Trio som Album Of The Day. Det er jo rett og slett fantastisk, og eg måtte jo sjølsagt legge ut ei par spor fra denne skiva. Eg er ein trofast fan, og har sjølsagt alle skiver på vinyl.








Trio - Broken hearts for you and me


Trio - Sunday you need love monday be alone



Fekk tips om å sjekke ut Wetdog, ein trio fra London, og ja, dette kan absolutt funke. Men skjønner ikkje heilt kvifor dei minner meg om Bow Wow Wow.



Eit anna band som gjer meg i godt humør for tida er The Vaccines. Dette er skranglerock med 60s vibe. Dei er i disse dager ute med 7" på labelen Marshall Teller Records

The Vaccines - Wreckin Bar


The Vaccines - Blow It Up 

1 kommentar: