11.01.2012

Bardo Pond

WOW, dette kom brått på meg! Dont Know About You er ein av dei sangane som har ein sound med hårete vreng som eg digger max. Sangen har masse morro i seg bare du husker å drite i naboane eit lite augneblunk og drar på med masse lyd på anlegget ditt. Og da meiner eg stereo-anlegget ditt og ikkje dritt maskina di med crappy høgtalera eller den jævla jålete smart telefonen din!! Eg har virkelig ikkje peiling på kven Bardo Pond er og har gjort fra seg her i livet, min inngang var ein kommentar fra Thursten Moore ang. skiva med s/t som kom i 2010: "one of the coolest records. Og da må ein sjølvsagt sjekke det ut. Eg veit ikkje heilt kvifor eg gjer det kvar gang eg ser Herr Moore uttaler seg, for eg liker virkelig ikkje Sonic Youth, hmmm. Sånn er det å bli påvirka av møkka folk i møkka blad, eller kanskje eg gjer det fordi han liker Øystein Sunde?? Uansett, eg ser no at bandet starta opp i dei tider eg spelte i cover band og radbrekka CCR sanger: 1991. Dei har mange LPer og EPer bak seg, men det får så være for eg skal definitivt starte jakta med med skiva med samme navn som bandet: Bardo Pondo!!
Bardo Pond - Dont Know About You

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar