12.03.2010

YouTube favoritter

Til dags dato har YouTube alltid gitt meg nøke om noko som nokon har gjort og som eg trenger å sjå/høyre. Øh! Som dette live klippet av Ike & Tina Turner, Beat-Club i 71. Eg bare sei: WOW!! Tina ser fantastisk ut, og stemma er så perfekt som det kan bli. Og Ike med band svinger jo langt over snittet.



Neste ut er The Tielman Brothers fra Holland (1960). Det beste innan indorock (ei blanding av indonesisk og vestlig musikk). Disse gutta var faktisk semistore på eit tidspunkt i Europa før Beatles og Rolling Stones. Dette er hærrli rockabilly, hadde det ikkje vore fantastisk å hatt dei opptre i eit hjørne på Teddys? Du synes kanskje det starter litt treigt? Gi det nokre minutter så skal du nok sjå at dei livner til.



Eg må innrømme at eg aldri skulle tru eg nøkon gang kom til å bruke tid på dette bandet: Dr. Hook. For det var jo noko mutter hørte på, heilt til eg fann ut at denne gjengen, med Ray Sawer og Dennis Locorriere i spissen, var spik spænna gærne. Dei syntes rett og slett at livet var ein fest, og slik eg har fortsått det så var dei stort sett høge og drita store deler av 70-tallet. Dette resulterer jo sjølsagt i nokre rare, og veldig morsomme, konserter. Eg mistenker dei for å gjere gigs for eiga underhaldning. Videoen eg har valgt er den kjente Cover Of The Rolling Stone fra Musikladen i 1974. Tekstane på dei 2 første skivene er hovedsakelig skrevet av Shel Silverstein (har bl.a. skrevet A Boy Named Sue), med andre ord går det stort sett i fest, fyll, sex osv osv.... ikkje så ulikt Vassendgutan. Bandet kaller seg forøvrig The Medicine Show. Morsomt å tenke på at dette er ein TV sendt konsert uten publikum i salen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar