07.10.2012

The Everly Brothers

Kom til å tenke på eit bilde fra eg var liten, type 10 år, sittandes i trusa ved anlegget med ei Beatles skive i hånda, store monster av noke høyrelurar tredd nedover haude, på gulvet ligger badmington racket klar som gitar. Eg høyrde sjukt masse på Beatles, og det forklarer kanskje litt kvifor eg er ein sucker for harmonier og fleirsang, og tenker da ikkje på den derre OOOO & AAAAAinga til Beach Boys, for den får meg bare til å kjede meg. Så tanken om det bildet fekk meg til å spinne videre på at min mor hadde gitt meg ein gamal MC som visst nok skulle være den første musikken eg sjølv hadde spart til, og det var ein samle MC med The Everly Brothers med dei i svart/kvitt i front med rød bakgrunn. Sitter og høyrer på den no, og det er godt mulig det var her det starta. Under er gutta i topp form i eit TV show fra 1964, og ripper igjennom den utrolig fengandes sangen Gone, Gone, Gone fra skiva med samme navn (1964). Sangen er sjølvsagt skreve av brødrene Don og Phil Everly. Du kjenner den nok igjen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar