16.12.2010

Lee Dorsey


Lee Dorsey (1924 - 1986) har alltid vore eit navn som har dukka opp i ny og ne, av ein eller anna grunn har eg fått det føre meg at det var i samme gata som Paul Anka, og har aldri gødda å sjekka det meir ut. Før eg oppdaga at ein av mine favoritter med gruppa Trio var opprinnelig Lees første hit i 1961: Ya Ya. Sangen var inspirert av ein gjeng med onga som chanta barnerim. Så eg skaffa meg skiva The Hits (1961-1970), og eg digga det max! Det viser jo seg at han står bak klassikera som Working in the Coalmine og Yes We Can. Det skada heller ikkje at det er medlemmer fra The Meters som trakterer instrumenta.  Om du digger R&B fra 60-tallet, da er Lee Dorsey mannen du har venta på.

Lee Dorsey - Working In The Coalmine


Lee Dorsey - Ya Ya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar